VAFAN ÄR DET MED ER?

Jag säger en sak, negativa kommentarer.. STICK direkt! Ni har absolut ingenting på min blogg att göra.
nu tar jag en sak i taget.
Smiley: Någon med hjärna iaf! och ja, dom är dumma i huvudet, soc.. men så är det bara. Tack så mycket :*
Sofie: Ja, det kan jag absolut göra.. ska ni nu börja tro att jag är någon slags fejkgraviditet som vissa tror om micahs.se ? hmm.. crazy!

här är jag & magen.. och det fanns ingen "bebisar" tröja.
S: Om man bestämmer sig för att skaffa barn så säger du att man ska klara sig utan bidrag? vadå ska? finns det någon jävla regelbok på vad man ska ha & inte ha för att bli förälder? eller?
Nathalie: i "något inlägg längre ner" säger jag såhär:

jag behöver pengar för att kunna köpa sängar & såna saker som jag behöver tills dom kommer. sen får jag föräldrapenning, barnbidrag & underhåll.. så DÅ när dom kommer så har jag pengar så att det räcker och blir över.




åh, ursäkta. men blir så sjukt irriterad!

Kommentarer
Postat av: Mimmi - men en liten kiwi i magen!

Hej!

Här finns det tröjtryck att köpa, med bebisAR, bebisar på väg, bullar i ugnen, tvillingar, mm :)

2011-01-25 @ 10:22:00
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/
Postat av: Mimmi - men en liten kiwi i magen!

glömde länken såklart... :P



http://www.gladagrodan.se/index.php?cPath=70_23_51

2011-01-25 @ 10:22:26
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag menade absolut inte så!

Det är klart att jag tror på dig!

Ville bara se:)

2011-01-26 @ 17:12:57
Postat av: S

Ja, men jag tycker inte att man ska ha bidrag med ursäkten: '' ja men jag är en sån ung mamma, jag har inte råd''

Om man inte har råd ska man inte bestämma att behålla sina/sitt barn..

men är det ingenting illa menat mot dig

2011-01-28 @ 15:19:58
Postat av: elin

"s" : vad hittar du annars för "ursäkt"? du kanske hellre vill att ute liggare/alkolister ska supa upp skattepengarna istället för ge det till mammor, det spelar ingen roll om man är ung mamma eller inte. man kan ju ha problem med ekonomin ändå. man som ung mamma är det ju självklart svårare att få ett jobb till exempel. och mammor får ju inte pengar för att försörja sig själva utan för barnen! tänk först innan du yttrar dig!

2011-03-22 @ 09:31:04
URL: http://elinjuliabettypettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0