Baby you now im worth it

Hejsan.
Förut gick vi ner en sväng på afterbechen, tjejerna satt med sina hörlurar i famnen på oss vuxna och lyssnade på musiken. Trevligt var det! :)
Vi gick hem runt 6-tiden, och matade tjejerna och nattade dom. Yoanna började bli lite otålig sen kom en fontänspya.. Stackarn, hon har hostat litegranna då och då. Men nu fick hon iaf upp en hel del slemm, bara hon inte blir sjuuk. Lillhjärtat. :(

Dom somnade runt 7 tiden och så har vi grillat och ätit, mumms! Nu sitter jag vid datan och skriver lite.
Såg att ni kommenterade att jag hade utropstecken på mina vagnskyltar. Självklart jag äälskar utropstecken! (!!!!!!!!). Yoanna och Yoline markerar sitt revir (vagnen) med dessa två utropstecken, hihi.. eller nått ;)

Nu ska jag väl snart ringa till käävin. Hoppas ni har haft en bra dag.

PUSS ♥♥♥ (tre hjärtan från oss TRE) hih

Kommentarer
Postat av: Jennie

"oss vuxna"? Du är själv ett barn/ungdom. Lät lite fel ;)

2011-07-28 @ 13:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0