Det som har "hänt"

Skriver ju med en kille som ni läst i tidigare inlägg. Under dom senaste 3 dagarna har han varit skitdryg och inte ens ringt mig. Han hade inte hört av sig på en hel dag o innan pratade vi KONSTANT! Så jag ringde honom flera gånger och sen skrev jag "vrf svarar du inte? har det hänt något?" då fick jag svaret "k**** kommer aldrig mera skriva till dig.. jag e hans flickvän, skriv inte" och jag skrev bara "fuck u, k**** så dåligt gjort" nu skiter jag i honom, vi har ändå aldrig träffats. Men vad är det med att leka med mina känslor sådär?? Ahja... FUCK KILLAR! Nu kör vi singeeeeeeeeeeeeeeeel :D untz untz. Men är ändå sur! haha

Kommentarer
Postat av: Tess

Fan vad svinigt gjort! Förstår att du blev arg och ledsen.

Men som tur är finns det andra, tusen gånger bättre. Gäller bara att hitta dom! :)



2011-07-21 @ 22:37:02
Postat av: Rebecka pettersson

FYFAN du skulle ha lyssnat på joel :( FAN SKALL HITTA HONOM OH SLÅ HONOM vilken liten skabbunge

2011-07-21 @ 23:05:37
URL: http://idaRebecka.blogspot.se
Postat av: alexandra

Idiot? Fan vad elakt gjort!

Men du verkar vara en så pass stark människa som kan gå vidare snabbt ändå :)

2011-07-22 @ 13:31:47
URL: http://alexandraslya.blogg.se/
Postat av: Linda

Fan alltså, va det finns för elaka människor som gör sådär!! Han är inget att lägga energi på, bara skit i killar, den rätta kommer till slut.



Kram på dig!

2011-07-22 @ 17:37:41
URL: http://tydio.blogg.se/
Postat av: Emma , mamma till Hugo

Mycket idioter finns det :( lägg energin på dina tjejer istället för killar :) dom är bara små en gång men kärlek har du hela livet på dig att hitta sen ;) kram

2011-07-22 @ 18:43:21
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Hej!



MEDDELA MIG GÄRNA DITT NUMMER K**** HAR VARIT SPÅRLÖST BORTA 4 DAGAR. VÄLDIGT VIKTIGT ATT DU SKRIVER DITT NUMMER HÄR. VI HAR INTE FÅTT TAG PÅ HAN I 4 DAGAR. HAN BRUKAR HÖRA AV SIG VARJE DAG. VÄLDIGT VIKTIGT.. SKRIV DITT NUMMER SOM SVAR I DENNA BLOGG. VÄLDIGT BRÅDSKANDE. NÅNTING HAR HÄNT



MVH

2011-07-22 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0