förlåt kära bloggläsare!

Men nu har jag ändrat mitt lösenord på den andra bloggen igen. Jag kände att min skyddade blogg inte längre var så skyddad när jag gett ut lösenordet till så många här på bloggen. Så nyss när jag ville skriva av mig om en superhemlig sak så tänkte jag sen "nej, det kan jag inte skriva", för att det finns så många som jag inte ens känner som kan läsa.. Så nu ger jag bara ut lösenordet till dom jag känner. Hoppas ni inte blir allt för ledsna.. kände att det var bäst så, för personen jag skrev om och min egen skull.


Men här har ni mitt nya superduper hemliga inlägg, till mina nära och kära.
>tryyyyyck<

Kommentarer
Postat av: Tess

Förståligt :) Visst, jag ska inte säga att jag inte blir nyfiken på vad du skriver för gillar verkligen att läsa din blogg men har full förståelse för att du inte vill att alla ska kunna läsa!



Måste bara säga att jag ler varje gång jag ser din header, för tycker det ser så gulligt ut när hon har knytnäve ut i luften ungefär som "Den som jäklas med mig får smaka på den här!" :D

2011-07-20 @ 22:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0