Lördag!

Hej allihopa.
Idag gör vi ingenting, barnen ligger just nu och sussar. Jag väntar på att jag ska få ett sms från posten så att mitt hår har kommit, då ska vi dra och hämta det och köpa hårfärg. Sen när barnen har somnat ska jag färga håret, och imorgon ska jag in till stan. Min kompis Ronjah ska sätta i nailhair på mig. Wiiie :D

Hoppas ni får en bra dag, i skitvädret. heheh puss mina hjärtan ♥
Jag förraaa sommaren, här var jag ovetande gravid i typ andra månaden.

Förresten! Min mobilkamera har gått sönder så kan bara ta kort med "videosamtals-kameran" om ni fattar? Det har varit så ett tag och därför är jag inte så bra på att lägga ut bilder. Men jag ska ladda batterierna till min systemkamera så ska ni få mera bilder i bloggen hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0