Min blogg är ingen öppen komunikationssida.

Hej allihopa.
Kom precis hem, jag och Ida och mamma har varit och spelat minigolf på mitt gamla sommarjobb, haha. Hatar att spela, men gjorde det för min systers skull, eftersom hon åker till Norge imorgon till pappa.

Om en timme så ska vi cykla ner till afterbeachen och lyssna på muuusica, mys! :D

Hoppas ni har haft en bra dag.
och, vill bara säga till Charlotte, Nathalie och "lol" att sluta 'chatta' på mina inlägg, skriv någon annan stans! Tack.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vadå sluta chatta? Jag skrev en komentar!

2011-07-15 @ 20:38:12
Postat av: Charlotte

Om du inte vill ha kommentarer så ska du kanske ha en låst blogg...? Allt jag har skrivit är i alla välmening, som en konversation du vet, men som sagt har vi inte chattat utan svarat på varandras inlägg. Har man en öppen blogg för allmänheten så får man räkna med att folk skriver i den, det är ju därför man har en blogg...eller har jag fel? Jag var snäll och frågade dig om du ville gästblogga, men det enda svar jag fick var en anmärkning på en av meningarna jag skrev. Jag förstår inte ditt tänk om jag ska vara ärlig, varför så mycket taggar utåt mot någon som bara ställer en fråga. Ta inte allt så negativt, se det positiva att någon är intresserad av vad du skriver.

2011-07-16 @ 02:03:42
Postat av: Nathalie

Håller med ovanstående

2011-07-16 @ 09:00:46
Postat av: Fanny

Det hon skrev är väldigt personligt.

Det är ingenting man skriver runt på andra bloggar om.

Hon har väl en blogg för att skriva av sig som de flesta andra? Men bara för att man har en öppen blogg betyder inte det att alla behöver "chatta" (eller konversera, svara på andras kommentarer) då det kan vara frustrerande.

Ja, jag vet att jag precis gjorde som ni gjort. Men jag ville bara förklara hur jag hade kännt.



Inget illa menat.

2011-07-16 @ 09:42:04
URL: http://underbarafamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Jessi

Du vill ha kommentarer som du skrivit så mycket om eftersom du t.o.m sagt att du inte vill blogga om ingen kommenterar och nu ber du folk sluta. det är väl ingen större grej eller? jag hade tagit det positivt om folk går in på min blogg och skriver massa, även om det inte alltid har med inläggen o göra så visar det att folk uppskattar din blogg eftersom dom läser och tar sig tid att kommentera här. Jag diggar din blogg, läser den varje dag. Du är jättestark och en super mamma! Om folk skriver oväsentliga saker i kommentarsfälten så kan du väl bara ignorera det som är ointressant och se det positiva i det :) Inget att slösa energi på om det stör dig. Kram & keep up the good work!

2011-07-16 @ 11:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0