Min dag idag!

Hej allihopa!
Födelsedagsbarnet här dååå ;D hihi.
Jag har fått en micro och porslin (till min lägenhet, SUPERBRA!!), öronhängen och pengar hittills. Senare kommer min moster, min kusin och Samanta. Imorgon ska jag till stan och festa & grilla på stranden med mina kompisar och fira min födelsedag! Hur myyysigt som helst! ♥ Så skulle kanske Isa fixa limo så vi kan åka runt på gotland med skumpaaaaaa och höög musik, SVIN NAJS!

Tjejerna sover nu, såg ni hur fiina dom är idag? Kläderna har dom fått av sin pappa & farfar :) Superduper sött!
Och såg ni min TÅRTA! JAG HAR GJORT DEN!! Duktigt va? ;) hahaha.

Hoppas ni får en bra dag, och TACK för alla gratulationer. Har fått 173 på facebook hittills och dagen har baara börjat.. Haha.

PUSS ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sophie' PH♥TO

Grattis! :)

2011-07-24 @ 14:55:15
URL: http://likesofiie.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0