norge?

Haloj!
Allt bra med er? ♥
Själv mår jag utmärkt. Yoanna och Yoline har precis somnat, idag var jag i affären och köpte ny burkmat till dom från 5-6 månader, köpte köttfärssås & spagetti och kalopps! Idag fick dom smaka kalaopps, super gott tyckte dom (och jag, äälskar bebismat haha). Smaskens! Så det ska dom få lite mera av imorgon. Ska börja ge dom mera smakisar nu så att man tillslut kan byta ut ett mål till bara fast föda istället för välling. :)

idag åkte min syster till norge, tråkigt.. kommer sakna henne så mycket faktiskt! men vi har pratat om att mamma, jag och prinsessorna kanske ska bila upp om två veckor! SUPERKUL :D

Ha en trevlig kväll,
puss & kram till mina bästa


Kommentarer
Postat av: therese

fan va ruuliigt, ska hon va där längre än 2 veckor ?:O puss love u

2011-07-17 @ 01:21:48
URL: http://techi.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0