Punkt och slut!

Fort du kom över anton då? Du som älskade honom så mycket..? Du kanske ska tänka på att ta det lugnt för din egen och dina barns skull så du hittar nya killar direkt efter varandra hela tiden..

Snälla vännen! Jag är inte "kär", utan mer förälskad i en kille som jag har börjat snacka med. Alltså, jag älskade Anton otroligt mycket och jag var superledsen när det tog slut MEN, man måste kunna gå vidare. Även om det var han som dumpade mig, så har jag all rätt att gå vidare, även om det bara hade gått en dag, eller om det hade gått ett år. Det spelar faktiskt ingen roll. Varför ska jag sitta och bara VÄNTA på "den rätta" för att jag nyss blev dumpad? Nääehh.. Tänker inte sitta och älta min tid på att "inte hitta en ny kille" pga Anton. För så som har har hållit på nu efter vi gjorde slut, allt han har kallat mig osv så tänker jag inte sitta och sörja för honom. Och jag hittar absolut inte nya killar direkt efter varandra hela tiden? Du känner inte mig. Jag vill det bästa för Yoanna och Yoline, ALLTID! Skulle aldrig bara kasta mig in i ett nytt förhållande om det inte kändes rätt.
Thats it! Kommer det några mer kommentarer att ni tkr det är fel så S T I C K. Detta är mitt liv, som jag väljer att skriva ut offentligt i min blogg. Så ni kan bara gilla läget, eller SLUTA LÄSA!


Kommentarer
Postat av: Jenny L

Jag menade inte på ett dåligt sätt. Jag tycker bara att det är tåkigt för både dig och barnen om du blir sårad igen och att du kanske ska tänka över att gå in i ett nytt förhållande så fort efteråt utan kanske ge det lite tid innan. Jag menade inget illa med det jag skrev. Känns det bra så verkligen kul för dig. Lycka till!

2011-07-08 @ 12:25:48
Postat av: samanta

vilket JÄVLA retard!



love u ääm <3

2011-07-08 @ 12:50:27
URL: http://oolydiga.blogg.se/
Postat av: Linda

Bra för dig! Ta ingen skit, du och dina barn förtjänar bara det bästa här i livet och jag tror att du vet bäst själv vad som är bäst för er!

2011-07-08 @ 13:24:59
URL: http://tydio.blogg.se/
Postat av: Julia

vänta tills du låter han träffa barnen bara, man ska inte dra in nån ny i deras liv om han inte är där för att stanna :)

2011-07-08 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0