snurrar i mitt huvud

Hej!
Tänkte berätta lite om gårdagen!
Jag var först hemma hos Samanta, vi fixade oss och efter ett tag kom Ronjah. Så när vi var klara gick vi hem till mig och började dricka. Sen kom Mikaela och senare Charlotte. Vi satt och drack, pratade och lyssnade på musik. Hade också en tyst minut för Norge! Efter ett tag kom Ronjahs kille och senare mot kvällen kom Oliwia, Line, Dinny, Jacob, Nino och Dani. Vi satt och pratade och sådär. Sen gick vi till stan och skulle fyllekäka. Sen kom Patrik och hämtade oss med hans bil, så vi åkte runt ner på hamnen och pumpade musiiik haha :D Sen åkte jag hem, pratade i telefonen med K till klockan blev 5 på morgonen och sen somnade jag.

Jag och K har förövrigt börjat prata lite igen.. vene rikitgt. Men aa. Får se vad som händer.

Nu ska jag bada bubbelbad och läsa en asbra bok! :D

Hoppas ni har haft en bra dag idag! Pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0