Svar på frågestunden

Det blev en liten sådan, men orkar inte haha.

varför e du så snygg?^^
I GOT IT FROM MY MAAAMAAA!

När flyttar du till din lägenhet? Hur känns det?
Inflyttningsdatumet är den första oktober, men kommer nog inte flytta förrens kanske i december. Vill få årdning på lägenheten först! :) Det känns kul och nervöst!

är det du och dina döttrar bara som ska flytta eller ska du flytta med din mamma ? :)
det är bara jag, yoanna och yoline :)

kommer barnen träffa sin pappa i framtiden eller kommer du ta hand om dom själv som du gör nu? vad är planen? :) tack för en fin blogg
ja absolut kommer gustav träffa dom, han kommer ner till oss snart! Men jag har ensam vårdnad och tar hand om dom själv. Han kommer bara och träffar dom då & då. :)

Ska barnens pappa flytta med er?
nej? varför skulle han göra det?
har du bestämt vad barnen får i julklapp?
haha, nej har inte tänkt så långt.
ska barnen ha tomtedräkter på sig på julen?
HAHA jesus.. jadu.. det vet jag inte heller ännu, haha.
hur mycket kostar barnen tls på en månad?
står "tls" för tillsammans så skulle jag säga runt 5000 i månaden ungefär. 


Kommentarer
Postat av: Elina 17 år, mamma till Nellie

5000 kr herregud vad mycke :P

2012-01-19 @ 18:06:33
URL: http://elinaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0