Ask moi! ♥

FÖRLÅT FÖRLÅT!
Jag är kass på det, men alltså.. nu kan jag ju tydligen (!) inte blogga från mobilen, och har inte alls mycket tid att sitta vid datan på dagarna när dom är vakna. 

MEN:
Ni kan väl komma med förslag på blogginlägg, tex. vad vill ni se mer av? frågor? något ni vill att jag ska berätta?

så kan ni få styra några inlägg, då har jag ju mer att skriva om, vill ni tex fråga frågor så skriv i detta (eller något annat) inlägg så när jag har fått fem frågor så gör jag ett inlägg och svarar på dom osv. låter inte det bra?

Så fråga på nu/kom med förslag!

PUSS FRÅN OSS ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

Om du får fler barn i framtiden, vad ska dom heta?

2011-06-06 @ 23:24:54
Postat av: Anna

Du gör ett så otroligt bra jobb med dina tjejer så det är helt okej om du inte bloggar hela tiden hihi, fast visst saknar jag dina inlägg!

Hmm en fråga från mig...

Hur mycket gick du upp när du var gravid? Du hade ju två bebbar att bära på, behöver inte svara om du inte vill, bara nyfiken :)

2011-06-07 @ 09:52:24
URL: http://mammananna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0