Back on track

Saknat mig?
Tänkte att jag orkar faktiskt blogga nu, mår inte lika dåligt längre nu när allt har lagt sig.
Igår var ju jag på fest för första gången på riktigt länge. Jag blev kanske fullare än jag tänkt, och när jag satt där så kände jag faktiskt att det är inte det livet jag vill leva, det är roligt att festa.. men mycket roligare att umgås med mina prinsessor. Jag fick såklart snefylla också, grät.. för jag saknade Yoanna och Yoline och för allt som hänt mellan mig och Anton, men det fanns många många många där som pratade med mig och fick mig på bättre humör, min älskling tog hand om mig också. Kvällen slutade med att jag satt och drack vatten med någon random tjej som jag inte känner. Har tappat 3 naglar och har SKITONT i foten, tror jag råkade skära mig när jag hoppade över ett staket.

Anton gick precis, nu träffas vi inte på 2 veckor. Tufft! Men vi har pratat mycket om det och vi måste få sakna varandra, måste få känna att vi verkligen älskar varandra. Och man vet ju inte vad man har förrens man har "förlorat" det. Så på något konstigt sett känns det ändå bra. Men jag kommer ju sakna han så sjuuukt mycket!

På torsdag kommer barnens bio-pappa också, har han iaf sagt.. Så hoppas han gör det också!

Nu ska jag möblera om mitt rum, ha en bra dag ♥
Senare idag kommer mormors (min mammas) blogginlägg upp! :)

Älskar dig ♥ (bild från igår) vi tog typ 20 pussbilder, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0