Bara en till uppdatering

Hehe, hej igen!
Måste bara skriva att jag tror mitt humör går i vågor.. Jag känner nu att det här kommer bli SKITBRA, just nu mår jag SKITBRA och jag hoppas bara att jag och anton kan vara bra kompisar i framtiden :) Mina döttrar är mitt liv, och det finns ingen kille som någonsin kommer kunna ersätta dom, så vad har jag att förlora? Ingenting! Mår så bra nu, och ser fram emot att träffa han imorgon och bara prata igenom allt lugnt och sansat.

Nu ska jag klä på mina små älsklingar och så ska vi ta en prommis till affären med mormor. :)

PUSSSSSS O KRAAAM. Tack för att ni stöttar mig, ni är fööör jäkla underbara. Vad skulle jag gjort utan ER? ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0