Bara hur jag känner nu och vad som hänt

Jag skrev ju till Anton igår att jag ville prata med honom och få ett klokt avslut osv.. Men han tyckte såklart inte det, han trodde jag sa att jag vill prata med honom för att få honom ledsen? Varför skulle jag ens tänka & göra så? Fattar fan inte vad han tänker med. Men nu ska vi iaf inte snacka om det, det ska bara va såhär.. Så plötsligt :S, aja. Jag klarar mig utan honom, helt klart! För nu bevisar han bara vilken idiot han egentligen är när han håller på såhär.

Har man mist en så finns det tusen åter :) Hihi.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vart tog inlägget din mamma hade skrivit förresten? Vill läsa!!

2011-06-21 @ 21:22:12
Postat av: Anonym

stå på dig, du kommer klara dig bra! :)

2011-06-21 @ 22:08:51
Postat av: Anonym

stå på dig, du kommer klara dig bra! :)

2011-06-21 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0