Bara lite snack

Hur fan ska jag kunna glömma honom? Han som var med på min förlossning, han som satt där och grät för att "våra" barn föddes. Hur kan man älska någon och tio minuter senare så är det slut, utan att ens ha fått träffats? Vi hade pausen för att han skulle få tänka igenom, och innan hade han tappat mycket känslor, det sa han. Men det var ju därför vi hade pausen? Och då borde vi väl iallafall träffat varandra och sen se hur han kände. Jag är just nu så jävla uppriven, så jävla ledsen. Gråter som jag aldrig gjort förut (känns det som iallafall).. Hur fan kunde det här hända? HUR HUR HUR? Jag som satt och tänkte idag att när han kom tillbaka skulle vi gå på bio, mysa, kramas, pussar och bara va, VÅRAN FAMILJ.. Våran såkallade familj är nu splittrad, och kommer förmodligen aldrig bli hel igen. Jag sitter och tänker på våra planer vi hade inför framtiden, för exakt en vecka sen idag sa han till mig "jag ser fram emot att gifta mig med dig, och skaffa flera biologiska barn tillsammans med dig", hur kan allt det där bara försvinna på en vecka? HUR? Säg mig.. Flera planer vi hade inför framtiden, flytta ihop. Har ju fan tillochmed sökt lägenhet! Vad gör jag med det nu? Hur blir det med dopet? Kommer han komma dit? Kommer han stå där framme som vi hade bestämt, nej.. förmodligen inte. Jag är så jävla uppriven, eftersom jag har alla alla alla känslor kvar för honom, alla!! Sen vi träffades, alla känslor finns fortfarande inom mig. Har inte tappat en ända, jag är inte den personen som bara ger upp.. Gör slut, och bara hejdå.. nu finns inte vi längre. Utan, jag kämpar! Kämpar för att det ska funka. Men det ville tydligen inte han, och jag ska såklart inte sitta här o tycka synd om mig själv, för det gör jag inte. Men hur kan han inte ens vilja testa? Ge mig en andra chans. Det är helt SJUUUUKT!! Det är ingen vanlig jävla tonårskärlek, vi har BARN, vi var en familj. En familj värd att kämpa för, enligt mig då. Jag vet att det är slut nu, det är ingen idé att bara sitta och älta saker fram och tillbaka, det är över, finito, byebye, aldrig mer. Ringen bara ligger här som ett svart äckligt hål o stirrar på mig, ringen.. dumma dumma RINGJÄVEL! 

Aja, jag behöver inte ens sitta här och skriva om det.. för det hjälper inte ett piss. 
Utan iställtet tänker jag skriva positivt:
Nu är det slut mellan oss, på 10 små minuter i ett telefonsamtal 6 mil ifrån varandra så försvann allt, nu har jag ingenting kvar. NOT! Jag har allt kvar, jag har mitt liv, mina älskade älskade barn, Yoanna och Yoline. Just nu ligger dom tyvärr och sover och har lust att bara springa in där och lyfta upp dom o krama dom. Jag tänker absolut inte lägga ner min lägenhetsansökan, vi ska flytta till ett eget hem, jag Yoanna och Yoline, vi är en ny familj nu, bara vi tre. Och vi kommer ha så mysigt ändå! Det vet jag. Det jag skrev innan att våran familj aldrig kommer bli hel igen. Det är den! Det kommer den alltid att vara, även om vi hittar tillbaka till varanda eller om jag hittar en ny så länge JAG YOANNA OCH YOLINE är tillsammans så slår vi allt, ALLT! Jag vet fan inte vad jag skulle gjort utan mina älsklingar just nu. All den lilla lilla energin mamma har kvar kommer gå åt er mina barn. Nu ska vi kämpa, tillsammans. För, tillsammans slår vi allt! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en grym mamma amanda!!

2011-06-18 @ 21:58:01
Postat av: sussie

Du verkar vara en stark tjej som fixar det mesta. Du fick soc på dig pga av sjukhuset, har inte riktigt varit med om det är ordnat eller ej. Men du e stark och med din underbara mamma som stöttar dig kommer du att klara det. Lite synd me tanke på han tagit på sig rollen som pappa. Men tro mig det finns andra där ute. Trotts din ringa ålder ha inte brått till något nytt. Utan finn dig själv som mamma och låt inte detta komma emellan för dig. Och klart du och töserna ska leta efter egen bostad fast han drog. Och jag kan med tycka man gör inte slut per telefon. Det hade varit mkt ärligare att han kom och prata om det. Men han e inte gamal han heller och han tyckte säkert att det blev för mkt för han. För jag tro nog inte bara det hade med känslor att göra. Ni förlova er för lite sen. Men tyvärr så svänger ju ungdomars känslor för fort och man ger upp för fort. Jag hoppas med din styrka du har att du tar dig igenom det. Och jag tror du gör det ihop med dina söta döttrar.



Kram på dig och ge han inte fler tårar nu, utan torka dom och tänk en framtid med töserna.

2011-06-18 @ 22:30:14
Postat av: Patience -Ung & gravid

Be strong!

2011-06-18 @ 22:45:31
URL: http://mylovingbaby.blogg.se/
Postat av: emma.

Jag har följt dig ett långt tag nu & det här gjorde ont att läsa!

du är så vacker & har såna fina små barn & ni verkar underbara alla 3!

jag förstår verkligen hur han bara kunde tappa känslorna så fort när han sa så senast för en vecka sen, låter väldigt konstigt.

kom ihåg

"true love doesn't have a happy ending, because true love NEVER ends."

samma gäller vänskap.

du är otroligt stark, det märker man när man läser det här! därför gör det så ont att se någon så stark bli så sårad.

du kommer klara det! jag var bara tvungen att kommentera. fortsätter läsa & hoppas allt går bra!

STYRKEKRAMAR! <3

2011-06-18 @ 22:47:00
URL: http://emmalottaa.blogg.se/
Postat av: Fotej

Uscha, jag vet att du kommer klara det Amanda! Du är stark även fast du kanske inte känner så själv just nu! En dag kommer du även att träffa din rätt, fast det kan ta tid! Ta hand om dig själv o tjejerna nu <3

2011-06-19 @ 00:03:26
URL: http://fotej.blogg.se/
Postat av: miia mamma till My

Jag vet hur du känner dig angående att han först sa en sak o sen inte har några känslor kvar. Ett ex till mig gjorde så. på söndagen sa han att han älskade mig o allt va bra. sen på onsdagen ville han prata med mig enskilt. han sa bara rakt upp o ner, jag älskar inte dig längre, det är slut. Hela jag bröt ihop. :(

Tänker på dig och tycker han är en skit rentutsagt.

Och jag vet att du kommer klara detta, du är en bra mamma till flickorna :O) Kramar om

Postat av: Jenny

Never ever give up....Du klarar dig.. Du är så grymt starkt. Så ställ dig upp nu borsta av de gamla och ha 100% fokus på dina barn..Dom förtjänar en stark mamma och de är du.. Mår du dåligt gå iväg en stund men låt inte detta få dig att må dåligt.. Visst gråt ut och må skit ett tag men som sagt ställ dig upp och ha fokus på dina underbara barn <3

2011-06-19 @ 02:25:12
Postat av: Sofia

Även om man är ung bör man kämpa för sin familj, det man valt att ingå i. Känslor mellan par svajjar lätt när man fått barn, många separerar och det hände nästan mig och min sambo men vi stanna kvar och kämpa, kämpa för det som vi starta. Våran familj.



Jag känner dig inte alls men utav det jag läst kommmer du klara dig toppen. Du och tjejerna har ert liv och klart du ska fortsätta leta lägenhet för din lilla familj.



Styrekram!

2011-06-19 @ 04:08:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

FINA FINA DU!

2011-06-19 @ 11:14:07
Postat av: Linda

Du klarar av detta, du behöver ingen pojkvän för att vara lycklig, du har dina underbara döttrar och tillsammans klarar ni av alla motgångar.



Kram på dig! =)

2011-06-19 @ 21:34:04
URL: http://tydio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0