Dagen efter

Godmorgon!
Igår när jag gick och la mig grät jag inte en ända gång, undrar varför? Och imorse när jag vaknade kände jag mig inte så ledsen. Men nu mår jag såklart dåligt igen. Jag undrar verkligen vad som kommer hända.. Hur vi ska göra med barnen osv. Ska träffa han imorgon och lämna tillbaka alla hans grejer som han har här, kommer nog bli ganska jobbigt, men skönt ändå. Ska försöka prata med han då också. 
Idag ska vi träffa Samanta, synd att det blev skitväder bara.

Usch, jaja.. life goes on, i guess. Men det känns bara så jävla konstigt och jobbigt :(

Ska kämpa, för er två ♥
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: SOFIA ♥

skulle vara jätte bra om du skrev namn på vilka som är vem , ser inte skillnad :D :)



din blogg är bäst !

2011-06-19 @ 11:54:21
URL: http://sofiahorses.blogg.se/
Postat av: MAMMANDAA

Det är Yoline på första bilden och Yoanna på andra :)

2011-06-19 @ 12:11:40
URL: http://mammandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0