Det är ingen vanlig dag, det är samantas födelsedag

HURRA HURRA HURRAA! ♥
Internett har inte funkat, därför har jag inte kunnat uppdaterat förrens nu, sen har jag inte haft tid heller (jag erkänner) men förut idag så gick jag ner till stan och köpte presenter till samanta, bästisen! :

Hon fick en rosa-vit-randig "mag" tröja, ett par solglasögon, ett par trosor och ett jättefint kort som det stog "You are the best" och en bild på två tecknade tjejer, en blond och en brunett (som då ska symbolisera mig och samanta) och när man öppnade kortet så kom låten:


Heeyy soul sister, dudududuu.
Och det roliga är att den låten är min och samantas låt, typ. :D ♥

Sen var jag hemma en stund, så gick jag till Samanta och var där tills 6 då gick jag hem :) Sen åt tjejerna och nu sover dom.

Födelsedagsbarnet!

Mina brudar ♥ Samanta & Charlotte.

Samantas bror Jerry & hans flickvän Amanda (snyggt namn!) haha. 

Moi, mammanda, amanda, yoanna och yolines stolta mamma. :)

Nu ska jag, mamma och ida se trassel. Puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0