Ett test

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: rosa
färg 2: vit
färg 3: svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Nja.. det tror jag inte.
Fått ditt hjärta krossat: Japp.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Verkligen!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Aa
Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med min förra pojkvän (barnens bio-pappa) och min familj.
Vilken tid vaknade du idag: 07.00! 
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sussade
Någonting som du längtar till: Allt! Framtiden med mina barn.
Senaste gången du träffade din pappa: 4 månader sen.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag aldrig skaffade pojkvän när jag var gravid.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
Vad gör dig irriterad just nu: Vad tror ni? ;)
Långt eller kort: Vadå? Långt.. (?)
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag just nu försöker se allt från den positiva sidan, och det verkar funka.

DIN FÖRSTA:
Operation: Kejsarsnittet!
Piercing: Hål i naveln
Tatuering: Har ingen, men ska nog boka tid snart!
Bästa vän: Det var nog Julia.
Sport: Dans
Husdjur: Hund
Vaccination du minns: Stelkramp, kommer jag ihåg!
Förälskelse: Oj, det kommer jag inte ihåg! 
Alkohol du drack: Cider & sprit

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Båda! ♥
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Romantisk
Tatueringar eller piercingar: Båda, i lagom mängder! :)


Kommentarer
Postat av: therese

vem har krossat ditt hjärta ? :O JAG SAKNAR DEJ SÅ JÄVLA MYCKE !!!! :'( <33

2011-06-19 @ 13:34:27
URL: http://kliiick.blogg.se/
Postat av: M

När du blev gravid och dina vänner fick veta att du tänkte behålla barnen, påverkade det din vänskap med dem då? Har du liksom förlorat vänner pga ditt beslut?



Ta hand om dig nu !

2011-06-19 @ 13:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0