GÖR ONT I MAGEN

Fan vad ni borde tycka min blogg är tråkig nu för tiden, eftersom den bara handlar om Anton. Meeen, det får ni stå ut med ett tag till! 

Har så jävla ont i magen nu, Anton ska ju komma till stan idag och jag ska lämna hans grejer. Usch vad jobbigt! Är skitnervös över hur det kommer att vara att träffas som varandras ex nu.. Senaste gången jag träffade han var vi liksom förlovade och allt var som vanligt, sjukt! Jag vill bara sitta och hoppas på att han ångrar sig, men det ska jag inte göra. För hoppas jag på för mycket, så blir jag bara ledsen ifall det inte händer.
Jag vet med all säkerhet att när sommaren är slut kommer jag ha glömt honom, men grejen är ju den att jag vill inte glömma honom. Jag vill ju inte ha det så här, jag älskar han lika mycket som förut.. Om inte ännu mer nu, så jävla jobbigt! Vet inte vart jag ska ta vägen ibland.

Men jag gör mitt bästa, och jag kämpar på! Det kommer bli bra försöker jag intala mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0