Igen rubrik, bus bus

Hej allihopa!
Idag har jag varit o fixat naglarna hos ida, KOLLA IN HENNES BLOGG! Blev så jäääkla nöjd, jag är hennes stammis från och med nu.. Men hon ska ju snart få sin lilla prinsessa, och då kommer hon nog inte ha lika mycket tid, iaf inte i början.. Hehe :)

Har bokat in tid till dop, allt var fullbokat fram till den 27/8, ett tag dit alltså. Men då hinner man ju förbereda gott och väl.

Senare på dagen kom samanta hit, vi och tjejerna mötte upp Mikaela och drog till stan, köpte en kofta till mig själv, och hämtade ut min klänning som jag fått på posten som jag ska ha imorgon :) Så köpte jag en present till charlotte som fyller 18 år imorgon!! :D Och inbjudningskort till dopet som jag ska fixa lite med sen. Toppen!

Nu ska jag cykla till affären, älsklingarna har somnat så min mamma är här hemma så jag kan cykla iväg och göra lite "ärenden" ska växla pengar till en tjej som jag köpte en bärsele av idag, men hade bara 500-ingar.. så ska betala den nu. Sen ska jag till samanta också, mys ♥

Hoppas ni har haft en bra dag, och som ni märker är jag på toppenhumör och mår SUPERBRA! Trots allt.. Men nu går verkligen livet vidare asså, det känner man. Åååh så glad :D

Nästa fredag åker jag Samanta, Yoanna och Yoline till sthlm. Ska träffa Gustav och några andra kompisar och så ska vi bo på hotell. Juste, måste ringa till hotellet sen o se om dom har spjälsängar man kan låna där, men jaja.

hörs imorgon, vad ska ni göra på midsommar? ♥

Kommentarer
Postat av: sandra-lie

Låter toppen det där :)



Jag ska sitta på sjukhuset med min sambo,

han blev opererad i kväll så blir att stanna där. Men har vi tur får han komma hem imorgon eftermiddag/kväll. :)

2011-06-23 @ 22:27:09
URL: http://sandiieliie.blogg.se/
Postat av: SOFIA ♥

vi ska vara hos några kompisar och så:)

2011-06-25 @ 17:53:38
URL: http://sofiahorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0