Jag kan inte bestämma för er!

Tänkte bara skriva lite om en grej.
Det är många av er läsare som vänder sig till mig och berättar att ni är gravida, om eran situation osv.. och sen kommer frågan, ska jag behålla? vad tycker du? ja.. vad tycker egentligen JAG? Jag är precis som vilken annan människa som helst, visst.. Jag förstår att ni unga vill vända er till mig och fråga, men jag kan inte svara bättre än någon annan människa. Och jag kan faktiskt inte bestämma hur ni ska göra. Det här säger jag absolut inte för att vara taskig, jag vill såklart försöka hjälpa till.. Men i dom här fallen, då kan jag inte. Jag känner inte er, vet inte hur ni är som person eller någonting. En sak kan jag säga, angående hur jag tog mitt beslut, ett tips. Jag kollade runt omkring mig, om jag hade många som stöttade mig, att jag hade någonstans att bo, pengar och allt sånt. Sen måste man ju känna själv att man är mogen att uppfostra ett (två, i mitt fall) barn, det är ingenting jag kan avgöra åt er, tyvärr. Hoppas ni förstår ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0