Just nu


Hej allihopa! Kom precis hem, har cyklat till affären och köpt mat som samanta nu ska laga till mig o henne. Det blir pasta & pastasås med bacon, minimajs och svamp (blä), MUMMS!
Träffade anton idag skulle ju få min tröja som han såklart glömde. Va lite konstigt, men ingenting jag kommer ta upp i bloggen, sooorry guys! Snackade precis med gustav i telefonen, haha. Han e pucko :)

Juste, köpte ju en ny väska förut och en ny bh. Mmsar bilder till bloggen dirr när jag har gjort detta inlägg.

Hoppas ni har haft en trevlig kväll, för nu blir det inge mera bloggning här. Ska ha en tjejkväll med min bästis! Har köpt chips och sådär, så ska ladda ner en film nu (olagligt, men vem gör inte? hehe)

Puss & kram ♥

Kommentarer
Postat av: Casper Larsson

Jaha så du är en sådan där olaglig fildelare!?

2011-06-27 @ 21:42:54
URL: http://linnromell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0