Love hurts

Tänkte bara skriva ett inlägg till, och förklara lite vad som hänt. Har fått massor av mail på facebook och sådär så.. Och jag tänker inte bli alldeles för personlig, för det är ändå något som får mig att må så jävla dåligt. 
Men, igår gick jag till stan och träffade Anton, vi började bråka. Så vi gick iväg och pratade typ huuur länge som helst kändes det som, men tillslut så sa iallafall vi att det var slut, jag tog av mig ringen och la ner den i min väska sen drog jag mina fingrar genom hans hår (medan båda grät) och sa hejdå och pussade han på kinden sen gick jag. Det var Anton som kom med förslaget att göra slut, jag VILL JU INTE egentligen. Men om han vill, så vill jag ändå.. För vill inte va tillsammans med någon som inte vill va tillsammans med mig, förstår ni? Men iaf, sen gick jag till Samanta och grät.. Och vi gick o pratade. Sen smsade Anton till Samantas mobil och sa att jag skulle ringa, och han var jätteledsen.. Så efter mycket prat bestämde vi oss för att han skulle komma hem till mig och sova hos mig och följa med på festen imorgon som vi har bestämt.. Så han kom hit, och allt kändes som vanligt, fast det var slut. Och jag grät och han grät. Men jaja, vi bestämde oss iaf sen för att ta en paus från och med söndag. Vi tog på oss ringarna sen också. Jag mår så jävla dåligt, och gråter konstant. Därför kommer jag inte orka blogga just nu, hoppas ni förstår. Idag är den sista dagen jag kommer träffa han på typ 2-3 veckor :( Fyfan! Jag kan inte ens fatta att det här händer just nu, jag älskar han så jäkla mycket, och jag kommer fan kämpa tills jag dör för att få det här att funka, det är ju vi, anton och amanda, lilla familjen. Vad kommer jag göra utan honom om jag förlorar han? Vill inte ens tänka på det. Men ville bara att ni skulle veta att nu är allt som vanligt, vi är tillsammans men har en paus, och det tär på mig.. Och jag mår ändå dåligt. 

Puss på er, vet inte när vi hörs igen! Ska skynda mig med att bättra på mig ♥ Love.

Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår dig, men förstår inte varför han ville göra slut, han kan ju inte bara tycka att nu ska det vara slut puff.



Förlåt, låter okänsligt av mig, men jag menar absolut inget illa. =(

2011-06-11 @ 14:44:47
URL: http://tydio.blogg.se/
Postat av: ina - 15 år och hjärtsjuk

känner inte dig men finns bara att du skriver till mig..

det kommer lösa sig jag lovar dig men ge inte upp du har dina döttrar som behöver dig :)



kram till dig <3

2011-06-11 @ 19:31:27
URL: http://inaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0