Mamma ska gästblogga!

Godkväll ♥

Snart ska jag och mamma se på sista programmet av desperate hosewives :) Kul!
Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma. 

Har en fråga till er mammor också :
När är bäst att ge en smakportion? Före dom skall äta? Efter? Eller någon gång imellan?
Är väldigt tacksam för svar.

Juste, någon gång i veckan så ska mamma gästblogga här på bloggen och skriva lite om hur det var för henne när vi fick veta att jag var gravid, väntade tvillingar, under graviditen och efter förlossningen. Kul va? Då måste ni ge henne massor av cred och feedback!

Bästavännen ♥
Pussar och kramar.

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh det ska bli kul och intressant att läsa :D

2011-06-07 @ 20:20:08
Postat av: Fanny

Jag gav Eleah smakportion innan hon skulle äta, lite majs och potatispuré och sedan ersättning :)

2011-06-07 @ 20:32:09
URL: http://underbarafamiljeliv.blogg.se/
Postat av: sofiiija

intressant ! :)

2011-06-08 @ 15:26:50
URL: http://sofiahorses.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ska bli intressant och läsa. kan ju tänka mig att de var en chock för henne. 16 år, gravid, och med tvillingar. gisses =)

2011-06-08 @ 19:41:14
Postat av: Emelie

ska bli intressant att läsa :)

2011-06-08 @ 22:37:15
Postat av: denice

åh, vad kul och intressant att din mamma ska skriva :D

och dina barn och du, så söta är ni!

älskar din blogg med! kram:)

2011-06-08 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0