Mysig dag

Hej allihopa!
Samanta kom hit runt halv 10 tiden, så har vi gått i ösregnet till affären och köpt massa mumsiga saker, MASSA mumisga saker ;) haha. Sen gick vi hem, kollade på tusen gånger starkare för andra gången så jäkla bra film!
Sen så har vi bara varit hemma, mysigt! Nu har samanta gått hem, hon ska sussa.. Hon är inte van att gå upp så tidigt ;o 

Nu ska jag äta en mat sen mata Yoanna och Yoline, och sen ska dom gå och lägga sig.
Imorgon ska jag mamma yoanna och yoline och kolla på dopklänningar.
och på söndag ska jag och samanta o barnen ner o ha picknick i almedalen, supermysigt! Skulle ju egentligen dit idag, men var ju sämst väder! :(

Smakisar och mjölk. Nu äter dom dock mycket mera smakisar, fruktpuréer är favvisarna och gröt och mat (majs, potatis, morot osv) är mindre omtyckt ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag måste bar tipsa om kappahls dopklänningar, så grymt fina!:)

2011-06-19 @ 15:35:03
URL: http://alexandraslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0