Snart klar!

Nu har jag iaf tvättat klart alla i familjens kläder, skönt!
Har packat ner alla våra kläder inför uthyrningen också, och nästan färdig med packningen till stockholm. Åh, känner mig stressad.
Samanta kommer hit sen, ska duscha o fixa allt inför imorgon. Ta fram kläder o sånt så jag inte behöver stressa imorgonbitti.

Känner mig duktig idag! :)
Juste, var en tjej som kanske ville fixa naglarna hos mig nästa vecka, kul! Känns helt sjukt att JAG ska göra det, men får använda min syster och Samanta som försökskaniner, moahaha.

Såhär blev mina naglar igår, andra gången jag gjorde gelenaglar i hela mitt liv:

Blev faktiskt nöjd! Vad tycker ni? :)

Puss mina hjärtan ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gjorde du dom naglarna av depends gel kit? Isf, hur mycket kostar ett sånt ? :)

2011-06-30 @ 16:56:37
URL: http://amandamariaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0