Våran dag

Hej!
Gick till stan med samanta runt 10 tiden, köpte leggings, solglasögon och dregglisar till barnen :D Sen gick vi o köpte fika till våran picnick och sen ner till almedalen och satt där, myyysigt. Matade tjejerna sen drog vi vidare till hamnen en stund och sen till strandpromenaden, där kom vi på att vi verkligen inte pallade gå upp för alla backarna så vi ringde en taxi, sköönt haha!

Nu så sitter samanta uppe o spelar wii, tråkigt! Jag sitter här nere, tjejerna också.
Senare idag så ska jag ner på stan igen o köpa ett gelekit, undrar om de e svårt, eller om de ens kmr bli bra. Men ska iaf testa att göra mina egna! :) För råkade förstöra en nagel idag i almedalen :'( mina fiiina, så nu måste jag ju ha nya till på fredag... Och tror ida är uppbokad hela veckan, men mina kmr säkert duga. Men absolut inget gemförelse med idas haha :)

Aja, ha en trevlig dag/kväll. PUSS O KRAMISAR

Kommentarer
Postat av: denice

gud vilken underbar mamma du verkar vara! 16 år och tvillingar! men det finns ju verkligen inget bättre än bebisar :) lycka till med allt, du är grym! kram

2011-06-29 @ 01:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0