VILLE tvätta!

Hej.
Hade bokat upp en tid kl 14-17 idag. TRODDE JAG. Hade såklart satt upp fel,så nu tog ngn annan min tvätt tid. Jag som veerkligen VILLE tvätta, hade verkligen lust med det. Aja, fanns en tid imorgon. Men kmr säkert tvinga mig själv in dit då, haha.

Ja, vi har fått en lägenhet, fick hem i brevlådan idag. Tre rum & kök. Så ska ringa och säga att vi vill ha den! Inflyttningsdagen är den 1 oktober :) Jättekul faktiskt! Att flytta till eget. Nu blir det bara att inhandla massa grejer till vårat nya place!

Bästis looove
Puss&kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur betalar du lägenheten? :)

2011-06-29 @ 19:40:47
URL: http://cubillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0