Anton

Många av er undrar massor om min pojkvän, anton. Så tänkte berätta lite.
Vi började skriva med varandra en dag på facebook, men samma dag så åkte han till turkiet så efter en vecka när han kom hem så bestämde vi oss för att träffas. Jag skrev också innan vi skulle träffas att jag var gravid och då frågade han om jag skulle behålla eller göra abort och när jag svarade behålla så frågade han (som alla andra också gjorde) "är du säker? har du verkligen tänkt igenom det, du är ju ung" osv. Och jag sa bara att jag hade tänkt igenom det och var 100% säker. Sen trodde ju jag att han inte skulle vilja träffa mig för det men enligt honom så fanns det ingen anledning att han inte skulle göra det. Så vi träffades en dag! Jag kommer fortfarande ihåg det som om det vore igår :). Sen började vi träffas mer och mer och efter några veckor va vi tillsammans. Han sa att även om han inte var pappa så skulle han finnas här för mig och bebisarna. Jag var i 5e månaden då och han pratade med magen typ hela tiden, världens sötaste.
Många av er undrar också om han är pappan till barnen och han är inte deras biologiska pappa, men han är deras pappa. Förstår ni? Deras riktiga pappa finns inte här för dom och då har Anton tagit på sig pappa-rollen. Anton är en underbar pappa, jag, Yoanna & Yoline älskar honom över allt annat och det finns ingen som kommer kunna ersätta hans plats, han är BÄST ♥


Kommentarer
Postat av: Fotobloggen - Emma

Har du två spjälsängar till dom? Dom kan ju ligga bredvid varandra nu men kommer bli för stora för det sen :o sen undrar jag om du har en tvillingvagn ? :)

2011-03-29 @ 12:57:12
URL: http://fotobloggen.blogg.se/
Postat av: Evelin

Va gulligt :)

2011-03-29 @ 13:01:58
URL: http://theblindside.blogg.se/
Postat av: Fotobloggen - Emma

Sv: Det var väl det jag tänkte :)

Du borde nästa börja lära dom sova var för sig nu, annars kan det hända att dom verkligen totalvägrar sova i varsin säng när dom blir för stora för att dela... Du behöver inte ha dom hela nätterna i varsin men t.ex då dom sover på dagarna och ni är hemma :)

2011-03-29 @ 18:08:40
URL: http://fotobloggen.blogg.se/
Postat av: flickaneemeliie

otroligt fin blogg!

Vad ung du är för att vara mamma. Men du klarar det ganska bra, ser jag på bilderna :D



brukar du läsa www.micah.myshowroom.se ? :)



Lycka till i framtiden! <3



Följer dig via bloglovin nu :D

2011-03-29 @ 21:23:50
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0