Bilder från sjukhustiden

Det började med att jag gick till skolan en tisdag, jag fick ont i magen som FAN & vi satt i andrummet.
Åkte till sjukhuset på undersökningar, dom beslutade sig för att jag skulle bli inlagd.
Mamma var med
och samanta
Sen blev jag inlagd på 5an & anton kom till mig.
Första natten fick han sova på en säck på golvet, stackarn.
Men efter mycket tjatande fick han en säng också. :)
Sen kom dagen då jag skulle föda, det blev TÄTA kontroller.
Sen kom mina SMÅ (notera) änglar ♥
Fick fina rosor av mamma
Pluttisarna
Yoline
Yoanna
där sov dom :) i en kuvös
Anton i köket :)
Såhär stora är dom nu hihi ♥
puss på er

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va fina dom är duktig du är

2011-03-24 @ 08:57:48
Postat av: Sussie

Kom dina små töser mkt för tidigt eller dom höll sig inom rammen? Hur gamla är dom nu?

2011-03-24 @ 10:02:08
Postat av: Becca & baby

Åååh, vilka små sötnosar. Grattis!!!



Trevlig kväll :)

Kram.

2011-03-24 @ 22:09:26
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hej! Vilka fina små tjejer du har! Du är superduktig, 16 år och mamma! Jag beundrar dig verkligen! Läs gärna min blogg, den 30 Mars 2010 föddes min son Vincent i vecka 25, 24+2 men avled endast två veckor gammal.

Läs gärna om graviditet nummer två, då jag går in i vecka 25 på söndag så rädd börjar man bli.

Vincent var beräknad 17 Juli 2010 och denna lille bebisen är beräknad 17 Juli 2011. Läskigt eller hur? =) I vilken vecka föddes dina små flickor? =)

2011-03-25 @ 07:43:10
URL: http://miichaelaaaa.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Så söta och vilka fina namn dem har fått dina töser :)

2011-03-25 @ 10:45:50
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

SÖta töser :) Måste fråga..för att det är en sak jag inte fattar..för att när man kollar efter vecka på din kategori så står det 33 och när man kollar på gravid så står det vecka 31 så jag undrar i vilken vecka föddes dina tvillingar? :)

2011-03-26 @ 10:23:06
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0