DAGENS FRÅGA


Kommentarer
Postat av: Sophie

För att jag tycker de e så kul att läsa hur du klarar av vardagen och vad du gör med dina söta tvillingar.. men också hur allt är med din kärlek till Anton, eftersom att han inte är pappa till barnen men endå tar på sig papparollen! skit gulligt måste jag säga. Beundrar dig STARKT!

2011-03-23 @ 11:19:16
Postat av: Anonym

det är roligt att se hur du klarar dig i vardagen och allt kring ditt mammaliv. Jag hade aldrig klarat det och du är verkligen duktig!

Förresten, varför står det "16 och mamma" inget så, men åldern spelar väl ingen roll egentligen? nästan alla unga mammor har det så, men man ser aldrig någon som skriver "38 år och mamma till rasmus" tillexempel.



Varför har du skrivit så?

:)

2011-03-23 @ 11:23:02
Postat av: lotten93

För att jag gillar att läsa bloggar med unga mammor :) Det är väldigt kul att se hur olika personar, med ganska liten livserfarenhet klarar av vardagen med barn. Alla är ju så olika :) Sen gillar jag din blogg väldigt mycket också för att du verkligen är duktig. Och att du har tvillingar gör det hela mer intressant :)



det är en fin blogg med innehåll som jag uppskattar helt enkelt :)

2011-03-23 @ 12:24:15
URL: http://gurklila.bloggplatsen.se
Postat av: Tessan

Jag är så impad på att du har tvilingar och att du är så grymt stark 16 åring. uppskattar stt du kan dela med dig av dina barn och erat liv:D

2011-03-23 @ 12:29:38
URL: http://mariathereseeliasson.blogg.se/
Postat av: Sussie

Jag snubbla in på din blogg bara. Såg du va ung och fått tvillingar. Tycker det är intressant och läsa hur man fixar det så ung. Och det e så många som får barn i så ung ålder och en del är riktigt duktiga på att ta hand om det och en del mindre. Av vad jag läst mig till så verkar du vara det förstnämnda. Även att du har en ny kille som inte är dina barns pappa. Han verkar även han stötta dig. Men har trotts det en undran deras biologiska pappa finns han inte alls med i bilden. Vet hur det kan vara me den saken av egen erfarenhet.

2011-03-23 @ 13:14:17
Postat av: Emelie - 19år och tvåbarnsmamma!

Jag hamnade här o fastnade direkt, jag gillar att läsa mammabloggar men det är inte många jag verkligen fastnar för. Jag tycker du är stark som klarar av tvillingar i din unga ålder :)

2011-03-23 @ 13:52:45
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

för att jag älskar barn och då är det specielt kul. jag följer dej med bloglovin och du är den första bloggen jag läser nät jag går in där. din blogg är bäst och jag menar det. kram!

2011-03-23 @ 13:58:29
Postat av: Mami

För att jag älskar dig! O för att jag inte kan se nog på mina finfina barnbarn o på dig <3

2011-03-23 @ 14:03:19
Postat av: kicki

Hej! Jag gillar din blogg pga dina underbara tvillingar och ditt nya liv som mamma. Du skriver verkligen bra. Kram

2011-03-23 @ 14:18:20
Postat av: Nathalie

För du har mycke bilder. Kul att se hur du klarar dig. Duktig är du ilf

2011-03-23 @ 14:30:53
Postat av: SOFIA

det är roligt och intresant att läsa med fina bilder :)

2011-03-23 @ 16:02:02
URL: http://sofiasvernell.blogg.se/
Postat av: ina

Vet inte hur jag kom in på din blogg men efter det kan jag inte sluta läsa den , du är en sån bra mamma !!

2011-03-23 @ 17:10:04
URL: http://inaholm.blogg.se/
Postat av: Petra

Du skriver bra, är en bra mamma, flickvän, syster, dotter

kusin.m.m ditt liv har gått från att vara ung till att vara en ung tvilling mamma! Du har en fin stöttande familj och du är en

toppentjej! Kram



2011-03-23 @ 20:12:05
Postat av: Petra

Du skriver bra, är en bra mamma, flickvän, syster, dotter

kusin.m.m ditt liv har gått från att vara ung till att vara en ung tvilling mamma! Du har en fin stöttande familj och du är en

toppentjej! Kram



2011-03-23 @ 20:12:46
Postat av: Emma Tidblom

för jag älskar barn vill själv ha en liten bebis! och för att du är min vän och att du är en underbar mamma :)<3

2011-03-23 @ 21:44:20
URL: http://emeaa.blogg.se/
Postat av: Linda

För att jag själv har en liten kille som är lika gammal som dina döttrar och det är spännande att se hur du klarar av 2 stycken när jag tycker att det är mycket arbete med en liten bebis =).

2011-03-24 @ 15:03:53
URL: http://tydio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0