Hej bloggen! :)  Sitter nere på mitt rum p...

img_3401 (MMS)

Hej bloggen! :)  Sitter nere på mitt rum på sjukhuset, idag har jag varit och lunchat med mormor och morfar, mys! Nu är jag ganska så trött men funderar på att gå till föräldraköket och hämta saft :)  Mina små hjärtan ligger och sover och ska inte ha mat förrens om någon timme. Aja, det händer inte så mkt nu.. Men tror jag får permis i helgen annars brakar helvetet lös här nere kan jag försäkra! Varför ska jag va kvar här nu?  Dom äter bra, jag byter, matar, rapar, nattar och gosar med dom själv, behöver inte deras hjälp längre! Nu vill jag hem!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de gustav wallin som är pappan?

2011-03-09 @ 16:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0