massor av kärlek ♥

Yoanna Andrea Dahlström & Yoline Alexandra Dahlström.
Sen jag fick veta att ni låg i min mage så har ni allid haft den största platsen i mitt hjärta. Och den 10/2 klockan 15.40 hörde jag ett skrik & det andra skriket kom vid 15.41, äntligen var ni i världen med mig. Har aldrig glädjegråtit så mycket i hela mitt liv. Det var en stor upplevelse som jag delade med Anton. Ni är det bästa som har hänt mig, och jag är så stolt över att vara eran mamma. När jag går ute med vagnen vill jag bara skrika att NI ÄR MINA BARN!! Det är helt overkligt forfarande.. När jag går in i rummet nu och kollar på er när ni ligger och sover så blir jag helt varm i hela kroppen, ni är så fina, så underbara. Mamma älskar er och kommer alltid alltid att finnas här för er VAD SOM ÄN HÄNDER! Och jag kommer göra allt för att ni ska få det bästa i livet & må bra. Mammas ögonstenar, änglar, prinsessor.. ni är mitt allt & min livsglädje. ♥

Kommentarer
Postat av: mia

gud vilka söta barn du har! :)

kommer du vilja ha fler barn i framtiden och isf hur många? :)

lycka till med dina bebisar! kram

2011-03-18 @ 10:25:49
Postat av: SOFIA

fint !

2011-03-18 @ 14:55:57
URL: http://sofiasvernell.blogg.se/
Postat av: B

Guud, vad fint skrivet! :)

2011-03-20 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0