Matdags!

För både mig & barnen, tur att man har mormor här som lagar mat till mig hehehe. :)
Anton åkte precis hem & han kommer tillbaka imorgon, MY LOOOVE. Älskar han så mycket, exploderar av kärlek för jag är sååå kär! ♥

Min dag kommer att fortsätta såhär:
Äta - duscha - fixa iordning mig - bada yoanna & yoline - hjälpa mamma med maten - va med våra gäster som kommer på middag - mata y&y - färga mammas hår - se big brother - mata y&y igen - sova.
Ida syster som har gjort den, här hade yoanna & yoline andningshjälp, drop & sonder. Ni har aldrig sett dom bilderna kom jag på hehe.
Aja iaf, skitbra dag/kväll kommer det bli, är på STRÅLANDE humör idag och som ett extra extra plus i kanten så är det superfint väder också, kan det bli mycket bättre?

Kommentarer
Postat av: H A N N I S

ha du inte bilder från kejsarsnittet då de kommer ut?:) hade varit vackert o se...

stor kram

2011-03-22 @ 19:58:23
URL: http://hemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0