Några till frågor.

Ammar du fortfarande?
Jag har aldrig ammat, pumpade förut men har slutat med det nu.

Fick du inte rätt mycket bristningar, på höft, eller magen? du hade ju tvillningar, rätt stor mage antar jag !
men, jag är en tjej som är i tonåren, (14år)
jag börjar få jätte mycket britningar nu! vet du någon salva som hjälper ?
Jag fick typ bristningar när jag kom i v 25 kanske och det var bara lite under naveln, men det har typ försvunnit nu! :) Men jag smörjde in mig (slarvade dock värdigt mycket med det) med havandeskapsolja, det finns att köpa på hälsokostaffärer.

så ser den ut :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det enäggstvillingar ni har?

2011-03-19 @ 00:27:00
Postat av: Fanny Rehnberg

http://www.yves-rocher.se/control/kroppsvard-och-solskydd/figurformande-vard/specialcreme-for-bristningar/?cmSrc=Category



den fungerar faktiskt.. har aldrig trott på sånt men efter min graviditet gav jag den ett försök, jag märkte skillnad efter några dagar redan och salvan är jättedryg :)

2011-03-20 @ 19:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0