Samanta & BVC

Mötte samanta förut, så gick vi ner på stan en stund. :) träffade även på lite annat folk där nere. Men kul att va med sin bästavän, så man kan prata ut om massa saker som hänt. LOVE till dig säämi ♥
Sen gick jag, yoanna & yoline direkt till bvc, där vi mötte upp min moster som skulle följa med. Vi vägde dom och nu väger dom 3195 & 3190. Åååh! är stolt att mina tjejer har vuxit så mycket och blivit så stora ♥
Nu sitter jag bara och tar det lugnt, skönt! Imorgon kommer min älskling, ska bli mysigt som F*N.
Mys hos pappa ♥

Kommentarer
Postat av: samanta

haha ja, vi va som gamla kärringar HAHA! typ ''ja men har du hört de här'' ;) ÄLSKAR dig bästis, då, nu och föralltid! ♥

2011-04-01 @ 06:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0