Sjuka människor!

Godmorgon bloggen.
Jag har gjort så att jag måste granska kommentarerna innan ni skickar nu därför att det var ngn sjuk äcklig människa som hade skrivit "tänk om dom dör =)" och sånt där tollererar inte jag, det är SJUKT och omoget. Så nu måste jag godkänna alla kommentarer innan dom publiceras!

Snart kommer pappa, irma, sarah & ida hit. Vi ska va här & mysa idag och sen ikv har jag och anton huset för oss själva så vi ska äta pizza & ha det mysigt här hemma med yoanna & yoline.
snart ska vi ner t stan o köpa en babywatch!
puss♥

Kommentarer
Postat av: josefine mamma till Alicia

usch vilka människor det finns. ! barnen är det finaste man har . fin blogg kolla gärna in i min med :) önskar dig all lycka med dina fina flickor.

// Kram Josefine

2011-03-19 @ 10:40:53
URL: http://aliciasmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Therese med Clara

ser så mysigt ut när de sover tillsammans =)

2011-03-19 @ 16:09:13
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0