Skönt väder!

Hej & Godmorgon alla bloggläsare! ♥
På gotland idag är det gaaalet skönt väder, solen skiner & det blåser nästan ingenting! Får världens vårkänsla. Så idag blir det ut på en prommenad med älsklingen, pappa, irma, farmor, mamma (?), ida, sarah och såklart yoanna & yoline. :)
Just nu ligger Anton, Yoanna & Yoline och sover. Y&Y åt precis mat, och när jag har vaknat så är det näst intill omöjligt för mig att somna om när det är ljust ute. Så jag har fixat iordning lite här hemma. Tagit fram kläder till barnen och sängkläder som jag får byta sen när dom vaknar.
Nu ska jag ta en lång dusch & sen väcka min darling.


Puss på er & hoppas ni får en bra start på dagen. Hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Beundrar dig som orkar med två barn :)



jag har ett själv och skulle inte kunna tänka mig att ha två stycken :)



Starkt jobbat!

2011-03-20 @ 10:13:23
URL: http://twentyfoursevenupdate.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vilka fina små döttrar du har, du verkar vara en jättebra mamma! Va roligt med tvillingar, det skulle jag också vilja ha!

2011-03-20 @ 16:44:42
Postat av: Angelica

åååh bad söta :D

2011-03-20 @ 22:19:25
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0