Svar på frågorna ♥

vilket år är du född?
hur länge va du tsm med din föra kille?
Hur länge har du vart tsm med din nuvarande kille?
Hej! Tycker dina prinsessor är supersöta :D
Vad var första tanken när du fick veta att du väntade tvillingar?
Jag är en ganska ny läsare så jag undrar hur du och Anton träffades och hur han reagerade på att du var gravid? visste han om de redan när ni träffades? :D
Lycka till med allt :D <3
Hur har dina föräldrar tagit hela grejen med att du är så ung och skaffar barn? Hur reagerade dem när du ville behålla dem och har dem varit lite motsträviga men sen gett med sig och varit stöttande sen lr ja hur har de vari? :) jätta vackra flickor du har förresten :) kram
1hur mår du?
2saknar du mig
3kan vi träffas snart?
love yaaaah <3
Kommer dom döpas alltså Yoanna och Yoline ? :)
Hej! Först vill jag bara säga att du verkar vara en superbra mamma och att du är verkligen mogen för din ålder!
Jag beundrar dig och alla andra som valt att behålla sina barn, trots sin unga ålder. Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra om jag skulle få reda på att jag var gravid just nu, men jag önskar att alla unga mammor skulle vara som du, som verkligen tar det stora ansvaret som krävs när man blir förälder.
Nu till frågan/frågorna:
1. Du kanske har fått den här frågan förut men men.. : Vad skulle barnen hetat om de var två killar, eller en utav varje kön?
2. Hur reagerade dina föräldrar och barnets pappas föräldrar? Reagerade de som du trodde, eller var det bättre/sämre?
Kram<3
hur får du råd med allt ?
Har inga speciella frågor, vet typ allt :) haha!
Men vill bara att min lilla ska komma nu så att vi kan få börja umgås allihopa!! <3
Hur reagerade Antons föräldrar när dom fick veta att han var tillsammans med en tjej som var gravid sen innan :)?
Hur ser en vanlig dag ut för er? :)
Förutom stortån, hehe, finns det något sätt du kan se skillnad på flickorna? T.ex. på deras beteende eller så? :)
Kram!
har du och din kille typ haft sex efter eller under graviditeten? :)
Är dina barn enäggstvillingar?
Kommer pappan till barnen från ett annat land?
Vad tycker barnens riktiga pappa om att din nuvarande pojkvän tar papparollen typ? vill barnens pappa ha kontakt med barnen?
varför fick ni stanna kvar på sjukhuset så länge?:P
visste du från början att du skulle behålla eller var abort ett allternativ ?? :)
Var det planerat snitt?
Skulle du velat föda normalt? (du fattar vad jag menar)
Kan vi inte få se en bild på barnens biologiska pappa? :D
Har du kontakt med pappan?
Har barnen träffat sin pappa?
hur gick förlossningen?
var det värre än du trodde?
när ska ni flytta ihop?
kommer barnens pappa ta sitt ansvar?
får du mycket hjälp?
hur går det ekonomiskt?
hur länge ska du bo hemma'?
Om du och anton skulle göra slut innan barnen börjar minnas honom, hade han fortfarande varit som deras pappa då? Att de fick lära känna honom när de blev äldre?
Hoppas du förstår vad jag menar och självklart hoppas jag inte ni gör slut. Lycka till med dina vackra flickor :)
Hur kom du fram till namnen yoanna & yoline?
Hur tyckte Anton att det var i början när du var gravid? Tyckte han det var konstigt eftersom han inte var pappa? :o
Har pappan till barnen velat träffa dom nu efter förlossningen?
Bor du med din pojkvän eller med dina föräldrar? :)
Har du hoppat av skolan?
hur klarar du dig ekonomiskt? får du hjälp av soc eller något?
Tycker att du verkar vara en bra mamma. Kram
Vilket år är du född?
1994.


Hur länge va du tsm med din föra kille?
7 månader.


Hur länge har du vart tsm med din nuvarande kille?
Snart 5 månader.


Hej! Tycker dina prinsessor är supersöta :D

Vad var första tanken när du fick veta att du väntade tvillingar?

Jag är en ganska ny läsare så jag undrar hur du och Anton träffades och hur han reagerade på att du var gravid? visste han om de redan när ni träffades? :D

Lycka till med allt :D <3
Tack så mycket! :)
Första tanken var bara "SHIT! Hur fan ska jag klara av två små bebisar" Mamma berättade också för mig häromdan att jag hade sagt "Kan man inte ta bort en".
Vi började snacka på facebook, fast vi visste ungefär vem varandra var men sen träffades vi en kväll & började umgås mer & mer sen var vi tillsammans :). Han visste inte att jag var gravid när vi började snacka, men jag skrev det till honom ganska fort och då sa han typ "Är du säker på att du ska behålla? Du är ung, osv osv.." Men han sa också att han såg ingen anledning att inte träffa mig för det. Han är så underbar ♥



Hur har dina föräldrar tagit hela grejen med att du är så ung och skaffar barn? Hur reagerade dem när du ville behålla dem och har dem varit lite motsträviga men sen gett med sig och varit stöttande sen lr ja hur har de vari? :) jätta vackra flickor du har förresten :) kram
Mamma ville att jag skulle göra abort, hon ville nästan TVINGA mig till det. Men när hon märkte att jag var seriös över mitt beslut så har hon varit den mest stöttande och underbaraste personen i världen!
Tack så mycket! :) Kram på dig.


1hur mår du?
2saknar du mig
3kan vi träffas snart?

love yaaaah <3
1. Toppen, hur mår du säämi? :D
2. Saknar dig också :(
3. ABSOLUT! I helgen?
♥ älskar diiig ♥


Kommer dom döpas alltså Yoanna och Yoline ? :)
Yes! Yoanna Andrea Dahlström & Yoline Alexandra Dahlström. :)


Hej! Först vill jag bara säga att du verkar vara en superbra mamma och att du är verkligen mogen för din ålder!
Jag beundrar dig och alla andra som valt att behålla sina barn, trots sin unga ålder. Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra om jag skulle få reda på att jag var gravid just nu, men jag önskar att alla unga mammor skulle vara som du, som verkligen tar det stora ansvaret som krävs när man blir förälder.

Nu till frågan/frågorna:
1. Du kanske har fått den här frågan förut men men.. : Vad skulle barnen hetat om de var två killar, eller en utav varje kön?
2. Hur reagerade dina föräldrar och barnets pappas föräldrar? Reagerade de som du trodde, eller var det bättre/sämre?

Kram<3
HejHej! Tack så jättemycket. Gulligt skrivet, :*
1. Om det var två killar så skulle dom hetat Emilio & Liam och en av varje Yoanna & Emilio. (känns taskigt mot Yoline nu i efterhand, men så var det.)
2. Mina föräldrar var skeptiska i början men sen förstod dom att det var på allvar så då har dom stöttat mig i allt & sådär. Barnets pappas föräldrar var däremot lite annat, hans mamma ringde mig och var sur på mig för att jag skulle behålla. Hon var skitförbannad rättare sagt och försökte tvinga mig att göra abort.
Kram ♥


Hur får du råd med allt ?
Barnbidrag, föräldrapenning & snart underhåll! :)


Har inga speciella frågor, vet typ allt :) haha!
Men vill bara att min lilla ska komma nu så att vi kan få börja umgås allihopa!! <3
Ja, Josefin gumman.. längtar också, kommer bli super myyysigt! hihi ♥


Hur reagerade Antons föräldrar när dom fick veta att han var tillsammans med en tjej som var gravid sen innan :)?
Jag vet faktiskt inte, men inget speciellt faktiskt. Vissa trodde att jag skulle "förstöra hans liv" men det var han som valde det och det har alla förstått nu, så nu är det inga konstigheter alls. :)


Hur ser en vanlig dag ut för er? :)
Förutom stortån, hehe, finns det något sätt du kan se skillnad på flickorna? T.ex. på deras beteende eller så? :)
Kram!
En vanlig dag: Kliver upp vid 6 eller 7 och matar Y&Y. Min mormor kommer hit, matar dom var 3e timme. Går en prommenad någon gång på dagen, kollar en film, sitter vid datan, myser med barnen, äter mat, går och lägger mig & sen matar dom var 4e timme på natten :)
Om jag kan se ngn skillnad? Nja.. alltså jag börjar kunna känna igen dom, vem som är vem. Vet inte hur, men det är något jag bara kan se på dom. Deras beteende är typ likadant nu när dom är såhär små så det är ingenting jag skulle kunna skilja på.
KramKram :)

Har du och din kille typ haft sex efter eller under graviditeten? :)
Vi har haft sex både under & efter graviditen, det är inget konstigt alls. Precis som vanligt! ;)


Är dina barn enäggstvillingar?
Kommer pappan till barnen från ett annat land?
Ja, dom är enäggs.
Pappan kommer från colombia.


Vad tycker barnens riktiga pappa om att din nuvarande pojkvän tar papparollen typ? vill barnens pappa ha kontakt med barnen?
Han är glad (hoppas jag). För han har sagt grattis till anton och sådär. Och jag vet faktiskt inte hur det är med honom nu, han sitter på behandlingshem i ett halvår (ingenting jag kommer berätta för er varför) men innan så ville han träffa dom, och jag vill att han ska träffa dom trots att han har varit ett AS så är det ändå deras pappa.


varför fick ni stanna kvar på sjukhuset så länge?:P
Barnen var födda 7 veckor för tidigt och hade sond i näsan (dom fick mat genom den) så vi var tvungna att stanna där tills dom kunde äta klokt på nappflaska, fick bort sonden & gick upp i vikt som dom skulle. Det var en jääävligt tuff tid, är såå glad att vi har kommit hem nu!


visste du från början att du skulle behålla eller var abort ett allternativ ?? :)
Abort var ett alternativ, ett väldigt litet sådant. Jag visste nästan hela tiden att jag skulle behålla, men när jag fick veta att det var tvillingar så var det ett tufft beslut, men jag är så glad för mitt val idag och skulle aldrig någonsin byta ut yoanna & yoline mot NÅGOT i världen ♥


Var det planerat snitt?
Skulle du velat föda normalt? (du fattar vad jag menar)
Nej, det var inte planerat. Jag hade beräknat den 31 mars, så egentligen skulle dom fortfarande ligga kvar i magen nu. Men jag fick havandeskapsförgifting och mina värden blev inte bättre så dom var tvunga att sätta igång mig.


Kan vi inte få se en bild på barnens biologiska pappa? :D
Det kan ni absolut ALDRIG få.

Har du kontakt med pappan?
Nej, inte just nu.

Har barnen träffat sin pappa?
Nej det har dom inte gjort.

hur gick förlossningen?
var det värre än du trodde?
Den gick SÅ bra! Det var mycket mycket bättre än jag trodde.


när ska ni flytta ihop?
Någon gång efter sommaren, kanske till vinter?

kommer barnens pappa ta sitt ansvar?
Han har inget ansvar, han är bara pappa på papperna.

får du mycket hjälp?
Massor.

hur går det ekonomiskt?
Bättre än jag trott!

hur länge ska du bo hemma'?
Jag vet inte ännu.


Om du och anton skulle göra slut innan barnen börjar minnas honom, hade han fortfarande varit som deras pappa då? Att de fick lära känna honom när de blev äldre? Hoppas du förstår vad jag menar och självklart hoppas jag inte ni gör slut. Lycka till med dina vackra flickor :)
Dom är vana med att höra hans röst & känna hans närhet. Så om han bara försvann så kanske dom hade mått dåligt. Så ja absolut! :)
Tack du!


Hur kom du fram till namnen yoanna & yoline?
Yoanna (fast med J) har jag velat sen jag var "liten", Yoline efter låten. :)

Hur tyckte Anton att det var i början när du var gravid? Tyckte han det var konstigt eftersom han inte var pappa? :o
Absolut inte, han har varit sååå stöttande!


Har pappan till barnen velat träffa dom nu efter förlossningen?
Ja, men sen hamnade idioten på behandlingshem. Good work!

Bor du med din pojkvän eller med dina föräldrar? :)
Bor hos min mamma, min pojkvän bor här varje dag förutom 2 i veckan då han är hemma.


Har du hoppat av skolan?
Ja, det har jag gjort. Och fyFAN vad jag ångrar mig!


hur klarar du dig ekonomiskt? får du hjälp av soc eller något?

Tycker att du verkar vara en bra mamma. Kram
Ingen hjälp av soc, utan får olika bidrag.
Tack vännen, Kram.

Kommentarer
Postat av: samanta

ååh jaa jag ville träffa dig i helgen gummsimummsi :D, haha gulligt att efter något frågade att få se bild på gurren så svarade du as drygt haha ;D <3<3<3

2011-03-22 @ 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0