Svar på några frågor.

Hur kom du på vilken bebis som skulle heta vad? tex den som kmr ut först ska heta yoline elr hur gjorde du? 
Ska deras biologiska pappa ha dom något eller kmr anton bli som deras pappa?

Jag hade bestämt att den som kom ut först skulle heta yoanna (eller emilio). Men eftersom jag visste att det var 2 tjejer så hade jag bestämt att yoanna var tvilling nummer 1 och yoline nummer 2.

Deras b-pappa kommer säkert att träffa dom någon gång. Men eftersom jag bor & är tillsammans med anton så kommer han bli som deras pappa. G är bara pappa på pappererna medans Anton alltid kommer och alltid har funnits här för dom. Han kommer bli deras manliga förebild och dom kommer att älska honom (hoppas och tror jag) som om han vore deras biologiska pappa. :)


här ligger dom och myser vid anton ♥ älskar er 3, min livsglädje!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hörredu, har du klippt av dig håret? :o

2011-03-15 @ 16:16:50
URL: http://cubillos.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men när jag träffade dig på stan och du var gravid så såg det ju ut som ditt vanliga hår? :o Du är iallafall söt i det :)

2011-03-15 @ 18:54:16
URL: http://cubillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0