Ang soc

Hej!
Soc var ju här förut, två jättetrevliga tjejer var det som tur var. Det mindre trevliga var att jag fick läsa vad barnavdelningen hade skrivit om mig, det går inte att beskriva med ord hur mkt PÅHITT dom hade skrivit! Att det ens får plats så mycket skitsnack på ett papper är helt sjukt. Jag är väldigt sur och besviken på dom och soc ville att jag skulle följa med på ett möte med dom på tisdag det kommer jag då INTE att göra pga brist på respekt. Jag brukar alltid ha respekt för vuxna männsikor, men inte dom som beteer sig som ett spann skit. Usch usch.
Vi kommer att ha en såkallad utredning med soc, varför vet jag inte. Jag sa också till dom idag att jag vet varför ni gör det här, det är för att jag är 16, ni hade aldrig gjort det med en 40 årig mamma, dåligt. Jaja, det finns inte mycket mer jag kan göra åt saken. Den här utredningen sen är det klart, och allt jag har gått igenom i mitt liv så vet jag att VI kommer vinna, jag Yoanna, Yoline och resten av min familj.

Kommentarer
Postat av: Therese med Clara

Fult av de på sjukhuset, men när väl anmälan kommer in är det soc skyldighet att göra en utredning. Så känn dig inte utpekad av soc, är de på sjukhuset som uppenbarligen har gjort fel. Förstår dock att det måste kännas jobbigt =(

2011-05-06 @ 20:11:17
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: Anonym

de kommer se att du tar hand om dina barn, och sen kommer det vara över!

2011-05-06 @ 20:40:14
Postat av: Mikaela Ottinger

Jag håller tummarna för er Amanda, allt kommer gå jätte bra. Alla vet att du är en underbar mamma till dina flickor. Dom på barnavdelningen vet inte vad de snackar om. Puss på er :)

2011-05-06 @ 21:18:37
Postat av: Emma

Snälla rara du kan inte du länka en kompis till mig? Eller väninna eller vad man ska säga..

Hon syr mössor, dregglisar osv själv till barn/bebisar och skulle behöva fler som köper. Det är billigt också!

http://miasbusungar.blogg.se/

SNÄLLA! :D

2011-05-06 @ 22:37:51
URL: http://nattstad.se/fotej
Postat av: Malin

Känns inte som att du behöver oroa dig! :)

Jämför t.ex med Micahs.se, hon har blivit anmäld till soc huuuuur många gånger som helt, och klarat sig undan. Säger inte att hon är en kass mamma eller något, men av vad man kan läsa här i bloggen så tycker jag att du är en mycket bättre mamma :) Du har två jättefina döttrar som ingen ska få ta ifrån dig! Kram

2011-05-07 @ 11:10:44
Postat av: Anonym

Lycka till med allt. Ang vad sjukhuset som skriver det e skit samma det är vad du sj vet. JAg vet av egen erfarenhet det är jävligt tufft. Men inget jag vill gå in på här öppet. Men vill du ha kontakt så skriv det.



Ha en bra dag. Kram

2011-05-10 @ 10:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0