Bloggen tillbaka!

Hej, vet inte vad som hände med bloggen.
Men igår la jag ju ut "nakenbilder" på yoanna och yoline, och jag ursäktar såå mycket för det, tänkte verkligen inte på alla pedofiler där ute. Det är ju lätt att man glömmer sånt! Och jag tänkte verkligen inte "nu ska jag lägga ut porrbilder på mina barn". Allt är så förstorat nu för tiden, barn kan ju inte ens gå nakna på stranden längre utan att det är någon sorts "porr" ? Nej, jag tycker att nakna bebisar är söta, därför la jag upp bilderna. Sen behöver ni inte lacka för det. 
Det var därför jag gjorde lösenordsskyddat, gud ville mig någonting igår och tog inte bort inlägget.
Men nu har jag klippt bort neredelen, here u go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0