Dagens fråga till mina mammaläsare ♥

När började era barn sova i eget rum? Gick det bra?

Kommentarer
Postat av: miia mamma till My

My va 6 månader när hon fick eget rum. Då hade ja slutat amma några veckor innan. Och för oss har det gått jättebra faktiskt. Sovit hela nätter. men som sagt, det är ju olika för alla. Men hoppas du har tur också :)

Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Första barnet så var han runt 3-4 mån. Det gick inte att ha honom i samma rum som man själv var i men sen när vi gav han ett eget rum så började han sova mkt bättre men bökade runt för det men inte alls lika mycket som han gjorde när han sov i samma rum som man själv sov i.



Yngsta..han var väl 5 mån, samma visa där också. Att det blev senare var för att han hade så mkt krångel med magen så det var lättare att ha honom nära en som man kunde checka osv.

+ att jag hade beslutsångest om dom skulle dela rum eller om båda skulle få ett varsitt men det blev tillslut ett varsitt men sen när vi ska flytta så ska dom få dela rum tillsammans :)

2011-05-15 @ 09:59:38
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Våran dotter är två månader idag och sov första natten själv i sitt eget natten som var.



Det gick jätte bra då rummen är nära :)



Lycka till med flickornas egna rum debut ;)

2011-05-15 @ 10:37:26
Postat av: annelie

Min äldsta son fick eget rum när han var runt två år,han hade egen säng i vårat rum först.Min dotter var ett år när hon fick eget men hon kom intassande ibland och kröp ner o gosade lite=)

Mitt tips,ha inte så bråttom,de är bara små en gång så njuuut i fulla drag!!

Huxflux är de stora och inte alls så keliga längre,mina är nu 10 och 12..

Så känn efter själv va du tycker.

kram

2011-05-28 @ 09:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0