Det här har jag köpt idag

Till mig:
Ett berlockarmband, en thomas sabo berlock som är ett silver A, två berlocker som står daugher och en berlock med ett rosa hjärta. :)
Förlovningsring ♥
Sen fick jag min beställning från nelly, ett par bikinitrosor, fett snygga! 
Och en till paket jag har hämtat, men det kan jag tyvärr inte skriva i bloggen för det är en present till en som läser min blogg ;)

Till barnen:
4 par bamsestrumpor och två andra par som ser ut som skor med rosetter och två rosa/marinblå randiga bodysar. 

Bilder får ni sen eller imorgon, pusss från en lycklig nyförlovad Amanda ♥

Kommentarer
Postat av: Tvåbarnsmamma

Vill bara säga att det va väldigt fina bilden på din blogg men sen undrar jag lite över hur har du råd att shoppa så mycket som du gör? jag jobbar heltid och har sällan råd med nåt annat än saker till barnen, man själv får helt enkelt vänta.

Hur har du råd att handla typ jämt?

2011-05-03 @ 09:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0