Glad mammandaa!

Hej allihopa :D
Idag har jag beställt löshår för 1600kr, sved lite i plånboken men när man tänker på hur fint det kommer bli så känns det genast MYYCKET bättre igen ;) Jag har köpt sånt som man limmar fast, svinbra. Tror det leveras i helgen, så då ska jag ringa Ronjah (min frisörkompis dåraaa) och be henne komma hem till oss och sätta i det på mig, så då får barnens mormor och pappa ta hand om prinsessorna, för har hört att det kan ta lite tid. Ska självklart lägga upp före och efterbilder, aaahhh! Är så glad :D 

Någon av er som har löshår som man limmar fast? Isf har JAG en fråga till ER, hur länge håller det, innan det ramlar av?

Puss, kram & godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

Det kmr att sitta bra för jag har haft några slingor i håret som var fasst satta med lim och de satt så bra att jag plockade ur dom för att jag tröttnade på dom.

Jag hoppas verkligen att allt ordnar sig med soc, jag är en av dina stolta läsare och kmr alltid att vara på din sida ska du veta! Ta hand om dej och barnen<3

2011-05-06 @ 08:05:34
URL: http://pinkonepiece.bloggplatsen.se
Postat av: Sabina

När min kompis hade fastlimmat-löshår så kunde hon inte tvätta håret mer än 3 gånger i veckan för annars kunde det låstna och när hon skulle sova skulle hon fläta håret för att inte förstöra fästena ja tkr det låter helt sjukt har aldrig haft limmade bara clips för ja tkr det e bekvämast för när min kompis hade limmade så badade vi tsm o då lossnade 3-4 slingor...

2011-05-06 @ 08:23:36
Postat av: Amanda

jag är utbildad i att sätta fast tre olika sorters hårförlängning och kan säga att det beror helt på vilket hår du har köpt :) Men från 3-6 månader om du vårdar det bra! Kolla vad det står att man får/inte får använda på ditt löshår så att du inte förkortar tiden för att du använder fel schampo till exempel :)

2011-05-06 @ 08:41:55
URL: http://amandamariaahlberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

angånede det sabina skrev. Att 0-10 slingor lossnar är helt naturligt då du tappar lite av ditt vanliga hår varje dag. Men om du tappar mycket mer än så kan det antingen bero på att dom är dåligt satta eller att ditt hår helt enkelt inte klarar av pressen :)

2011-05-06 @ 08:43:33
URL: http://amandamariaahlberg.blogg.se/
Postat av: ida harju

beroende på va du menar med lim ....

menar du nails eller sån där träns som man limmar fast?

jag har nästan alltid kört på nails, dom sitter bra men jag har lärt mig att inte använda de mer, då det är för jobbigt att ta hand om. speciellt om man inte har mycket tid.

tex: om jag duscha tog de typ 20-30 min bara för att få ur allt schampo och balsam. sen skulle de torka (undvik hårfön) tar skiiiit länge. sen om du ska stajla de. typ platta allt hår tar typ 30-40 min, och locka minst 1 timme typ :S så har man tid och ork att göra de varje dag, självklart, de är ju snyggt. men jag skulle nog inte skaffa de nu när jag ska ha barn :)

2011-05-06 @ 10:38:25
URL: http://idaharju.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0