Godmorgon allihopa!

Usch vad dåligt jag mår idag! Har sån j*vla mensverk!! Ska bara sitta hemma och kolla film idag tror jag, anton sitter och gullar med Yoanna och Yoline sover. 
Förlåt för att jag uppdaterar så sjukt dåligt, men har inte så mkt tid på dagarna.

Men igår så åkte jag tjejerna och Anton till en park och träffade Samanta och Charlotte. Vi satt och pratade och hade kul sen gick vi hem igen och bara tog det lugnt. Senare på kvällen kom Rozsika och Linnea förbi med sina små (som förövrigt blivit väldigt stora) :D Sen kollade vi på en film och sen sov vi :)

Idag ska anton åka hem. Nu ska jag gå och kolla vad Anton och Yoanna håller på med, haha. 

Puss

Kommentarer
Postat av: samanta

vadå bara sitta hemma, du ska ju leka med mig :'( <3

2011-05-15 @ 13:29:32
URL: http://oolydiga.blogg.se/
Postat av: denice

hej :)

jag har nyss börjat läsa din blogg, och jag tycker den är jättebra! :) och vad söta döttrar du har! :')

men jag har två frågor: vad skulle dina barn heta om det blev två killar och om det blev en tjej och en kille? :) kram!

2011-05-15 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0