Godmorgon!

Gaaalet vilket fint väder det är idag.

Jag skulle publisera ett inlägg om vad vi gjorde igårkväll men då dog datan så orkade inte, haha.
Men jag Anton, min syster och barnen skulle ut och gå en lång prommis tänkte vi, så mötte vi Rozsika & Stoffe och deras barn Neyo. Dom väntade på Linnea och hennes son Matheus, så vi stog och väntade där med dom och sen skulle dom till affären så då gick vi med hela vägen till willys sen så tog jag på en app på min iphone som heter endomondo där man kan se vart och hur långt man har gått och när vi var hemma så hade vi gått en halvmil, superskönt! Sen gick vi hem nattade barnen som FÖR ÖVRIGT sov ÅTTA timmar inatt, mina duktiga brudar! ♥

Nu har jag nästan precis vaknat, tjejerna också. Dom ligger på en filt på golvet i blöja och sprattlar lite medans jag sitter o pratar & sjunger för dom, morgonmys ♥ Min mormor är här också, bästa bästa mormor! :) 

Vi ska nog gå en prommenad till affären sen, men hoppas ni hade en mysig kväll igår och att ni kommer få en toppen dag idag i solen! Och sitt för gudsskull inte inne idag i detta härliga vårväder (iaf på Gotland).
Gårdagens Y&Y outfit. Man ser inte så mkt men det är en blommig sparkdress (present från Norge) och så hade dom en vanlig vit t-shirt body under och när dom låg i vagnen så hade dom den rosa tjocktröjan som är bara en aaaaning för stor, haha.
Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0