Hej! Kom bara och tänka på en sak nu i nat...

Hej! Kom bara och tänka på en sak nu i natten, sen jag blev gravid så har jag blivit "kändis" på gotland. Min pojkvän berättade för mig att när någon klass hade datakunskap i skolan så satt ALLA och kollade min blogg. Och när vi var i affären igår så var det en ung tjej i kassan som ba "grattis" jag ba "va?" hon ba "ja, till barnen.. Läser din blogg". Och min kompis berättade för mig att när jag mötte henne påväg ut från McDonalds (hon gick in) då sa personalen i kassan: "där är Amanda Dahlström, hon med tvillingarna!" Det är fan heeelt loca!! Puss o godnatt från kändisen (skämt) dåraaa ;) haha


Kommentarer
Postat av: .

Hur många unika läsare har du? :)

2011-05-02 @ 17:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0