Hjälp mig hitta väskan!

Hej allihopa!
Nu har jag äntligen fått prinsessorna att somna, nu ska jag se på big brother och äta frukt. 
Idag har jag varit hemma så kom samanta och lekte med oss :)

Det är typ det som har hänt idag, imorgon kommer pappa Anton ♥

Förresten, någon som vet vart man kan köpa en sånhär väska, någon snodde min i sommras när jag precis hade köpt den :( Saknar deeen! Fick bara använda den 2 gånger sen snodde dom den, och allt som låg i den som var typ plattång, smink, kläder, plånbok med pengar och bankomatkort i, nycklar, min nya touchmobil och delar till min systemkamera. Usch för fattiga jävlar som inte kan köpa eget!!! :@ Men till saken, någon som vet vart man kan köpa JUST denna?
Men nu ska jag ut och röka innan bb börjar.
Ha en myyysig kväll!

Kommentarer
Postat av: sofie

RÖKER du?!!!!

2011-05-15 @ 22:36:32
URL: http://blondinsoffe.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kolla runt på tradera, ibland har man tur och finner just det man söker ;)

2011-05-16 @ 12:03:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0